czerwca 07, 2022

[5/2022] Podsumowanie miesiąca

Cześć!
Minął kolejny miesiąc, nie wiem, jak Wam, ale mnie minął bardzo szybko i dość męcząco. Szczerze powiedziawszy to chciałabym już lipiec, żebym mogła iść na urlop i odpocząć od zawodowych obowiązków.

Myślę, że jak zwykle zacznę od książek, które do mnie przybyły (a znów jest ich cała masa!).

STOS

 

  • Cztery muzy - Sophie Haydok
  • Syrena i pani Hancock - Imogen Hermes Gowar
  • Oberża na pustkowiu - Daphne du Maurier
  • Przeminęło z wiatrem cz. 1 - Margaret Mitchell
  • Przeminęło z wiatrem cz. 2 - Margaret Mitchell

Może i trzymanie książek w folii jest nieładne, ale wydaje mi się, że lepiej tak, niż gdyby miała stać i się kurzyć :)  

 

  • Nienośna lekkość bytu - Milan Kundera
  • Dziedzictwo t. 2 - Christopher Paoulini
  • Serafina i czarny płaszcz - Robert Beatty (przez przypadek kupiłam drugi egzemplarz)
  • Heban - Ryszard Kapuściński
  • Cesarz - Ryszard Kapuściński
  • Ballada ptaków i węży - Susanne Collins
  • Cud, miód, Malina - Aneta Jadowska
  • Niewidzialni - Roy Jacobsen
  • Współczesna rodzina - Helga Flatland
  • Turniej w Gorlanie - John Flanagan
  • Bitwa na wrzosowiskach - John Flanagan
  • Czarnoksiężnik z północy - John Flanagan
  • Oblężenie Macindaw - John Flanagan
  • Okup za Eraka - John Flanagan
  • Królowie Conmelu - John Flanagan
  • Cesarz Nihon-ja - John Flanagan
  • Zaginione historie - John Flanagan

 

I trochę samotna...

  •  Anne z Zielonych Szczytów - L.M. Montgomery

 Anne nie została dołączona do innego stosu ze względu na fakt, że kupiłam ją w Biedronce i potem już nie miałam żadnych pojedynczych zakupów książkowych, do których mogłabym ją podpiąć :) 

PRZECZYTANE 

  • Willa, dziewczyna z Mrocznej Jamy - Robert Beatty
  • Kłopoty w raju - Robyn Carr
  • Tajemnice smoczego azylu - Brandon Mull 
  • Tokio Ever After - Emiko Jean
  • Klucze do więzienia demonów - Brandon Mull
  • Słowo i miecz - Amy Harmon
  • Smocza Straż - Brandon Mull 
  • Gniew króla smoków - Brandon Mull
  • Gwiazda Przewodnia - Shannon Messenger
  • Pan Widmowej Wyspy - Brandon Mull
  • Mistrz Igrzysk Tytanów - Brandon Mull

Jak widać mój maj stał pod znakiem Baśnioboru i Smoczej Straży Brandona Mulla. Zapamiętajcie moje słowa - nigdy nie bierzcie dziesiątego (i finałowego) tomu jakiejś serii do recenzji, jeśli dotychczas przeczytaliście tylko pierwszy tom 😅😂I choć książki Mulla bardzo mi się podobają to czuję lekkie zmęczenie. 

TBR

  • Tajemnicza historia w Styles - Agatha Christie
  • Niebezpieczne związki - Pierre Choderlos de Laclos
  • Ostatni - Maja Lunde
  • Battle Royale - Kōshun Takami
  • Człowiek o 24 twarzach - Daniel Keyes

A u Was? Jakie plany czytelnicze na czerwiec? Jak czytelniczo wypadł maj? No i kiedy idziecie na urlop? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Let's read! , Blogger