lipca 01, 2022

[6/2022] Podsumowanie miesiąca

Cześć!
Nadszedł nowy miesiąc, więc nadszedł też czas podsumowania starego.  W czerwcu przeczytałam tylko 5 książek, czyli:
  • Powrót Zabójców Smoków - Brandon Mull
  • Królowa i Uzdrowiciel - Amy Harmon
  • Ostatni - Maja Lunde
  • Apostata - Łukasz Czarneck
  • Dotyk magii - Maria V. Snyder
Na swoją obronę mam tylko to, że był to bardzo zabiegany czas pod względem i prywatnym i zawodowym (kto pracuje w szkole, ten wie, o czym mówię). Ale za to udały mi się zakupy książkowe!

STOS

Po prawej:

Po lewej:

  • Wynajmij sobie chłopaka - Steve Bloom
  • Łuk triumfalny - Erich Maria Remarque
  • Halt w niebezpieczeństwie - John Flanagan
  • Pojedynek z Araluenie - John Flanagan
  • Wyrzutki - John Flanagan
  • Tajemnica gwiazdkowego puddingu - Agatha Christie
  • Zło czai się wszędzie - Agatha Christie
Jestem mega ucieszona, ponieważ większość z tych książek kupiłam za grosze. Złodziejkę książek udało mi się upolować za ok. 25 zł, mimo że wersja w twardej oprawie chodzi po 100 zł. W ogóle to mam nadzieję, że seria Zwiadowców będzie świetna, bo mam już większość tomów, a nie przeczytałam jeszcze ani jednej części i polegam tylko i wyłącznie na pozytywnych opiniach z internetu.
 
TBR
Ambitny ten mój TBR, zwłaszcza jeśli spojrzeć na Hrabiego Monte Christo. Ogromna cegła, dwa tomy w jednym. Ale umówmy się, że to TBR na całe wakacje, żebym nie musiała się potem "biczować", że czegoś nie doczytałam :D
  • Wywiad z wampirem - Anne Rice
  • Prawiek i inne czasy - Olga Tokarczuk
  • Niespokojni ludzie - Frederik Backman
  • Anne z Zielonych Szczytów - L.M. Montgomery
  • Zwiadowcy t.1 - John Flanagan
  • As pik - Faridah Àbíké-Íyímídé (cieszę się, że nie nagrywam na YT, bo nawet nie wiedziałabym, jak wymówić nazwisko autorki)
  •  Wybrańcy - Veronica Roth
  • Miasto mosiądzu - S.A. Chakraborty
  • Hrabia Monte Christo - Aleksander Dumas

 A jak tam Wasze plany? Macie urlop? A może jeszcze wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Let's read! , Blogger