lipca 02, 2021

[6/2021] Podsumowanie miesiąca

    Cześć!
Dzisiaj zacznę od stosiku, który możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. Na moich półkach znalazło się miejsce dla:

  • Sztuka kobiecości - Aneta Borowiec, Beata Wróbel
    Od daaawna chcę tę książkę przeczytać, kiedy pojawiła się w antykwariacie to nawet chwili się nie zastanawiałam. 
  • Sztuka kochania - Michalina Wisłocka
    Czytałam już kiedyś i bardzo mi się podobała.
  • Sztuka obsługi penisa - Andrzej Gryżewski, Przemysław Pilarski
    Bardzo polecam, książka i dla kobiet i mężczyzn. 
  • Kiedy byłem dziełem sztuki - Eric-Emmanuel Schmitt
    Z Schmittem już się nieraz spotkałam, ale tej pozycji jeszcze nie przeczytałam, a za niecałe 3zł żal było nie wziąć.
  • Dziennik Bridget Jones; Bridget Jones. W pogoni za rozumem - Helen Fielding
    Uwielbiam! Te książki się nie starzeją. Przy okazji skompletowałam całą serię, w zeszłym miesiącu pokazywałam Wam, że kupiłam trzecią i czwartą część.
  • Ciemna strona - Szwedzcy mistrzowie kryminału
  • Jesteś cudem; Bóg nigdy nie mruga - Regina Brett
    Bóg nigdy nie mruga już za mną, za niedługo pojawi się recenzja. Po lekturze postanowiłam zaopatrzyć się we własny egzemplarz.
  • Historia pszczół - Maja Lunde
    Nie czytałam, a już od dawna chcę.
  • Inferno; Początek - Dan Brown
    Przeczytałam Anioły i demony oraz Kod Leonarda da Vinci, potem się zatrzymałam. Pomyślałam, że fanie byłoby wrócić, ze względu na to, że książki Browna są dość mocno złożone i jestem ciekawa, czy będą mi się aktualnie podobały.
  • Władca Pierścieni - J.R.R. Tolkien
    Miałam chyba dwa podejścia do tej książki, ale nigdy nie przebrnęłam dalej niż rozdział o fajkowym zielu. Moja siostra uwielbia twórczość Tolkiena i w związku z tym chciałabym dać mu jeszcze jedną szansę. 
CZERWIEC W LICZBACH

W czerwcu udało mi się przeczytać 12 książek, czyli 3732 stron, co przekłada się na ~124 strony dziennie.

Przeczytane książki:
  • Harry Potter i Więzień Azkabanu - J.K. Rowling
  • Kolor magii - Terry Pratchett
  • Labirynt duchów - Carlos Ruiz Zafón
  • Jądro ciemności - Joseph Conrad
  • Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu - Regina Brett
  • Pamiętnik księżniczki - Meg Cabot
  • Pamiętnik księżniczki 2: Księżniczka w świetle reflektorów - Meg Cabot
  • Pamiętnik księżniczki 3: Zakochana księżniczka - Meg Cabot
  • Pamiętnik księżniczki 4: Księżniczka na dworze - Meg Cabot
  • Pamiętnik księżniczki 4 i 1/2: Akcja "Księżniczka" - Meg Cabot
  • Więzień Labiryntu - James Dashner
  • Dotyk śmierci - J.D. Robb

TBR na lipiec

    W czerwcu nie miałam większych planów czytelniczych, na dodatek na początku miesiąca przytrafił mi się zastój czytelniczy. W lipcu będę miała urlop, co zapewne będzie sprzyjało czytaniu na kocyku w ogródku. W planie mam następujące tytuły:

  • Żona podróżnika w czasie - Audrey Niffenegger
  • Harry Potter i Czara ognia - J.K. Rowling
  • Sztuka kobiecości - Aneta Borowiec, Beata Wróbel
  • Historia pszczół - Maja Lunde
  • Miasto z mgły - Carlos Ruiz Zafón
  • Władca much - William Golding
A Wy macie idziecie w lipcu na urlop czy przekładacie go na sierpień? Robicie z tego tytułu plany czytelnicze?

5 komentarzy:

  1. W tym roku mój urlop to będą zapewne pojedyncze urwane dni, ale mam nadzieję, że uda się przeczytać kilka ciekawych książek. ;) Od dawna poszukuję "Żony podróżnika w czasie" - mam nadzieję, że w końcu ją przeczytam. :) Wspaniałe nabytki, Tolkien zawsze w cenie. Za to "Kiedy byłem dziełem sztuki" to jedyna książka Schmitta, która nie przypadła mi do gustu - jestem ciekawa co o niej powiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 12 książek to naprawdę świetny wynik. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Inferno" czytałam bardzo dawno temu. Chętnie przeczytam jeszcze raz, tym bardziej, że to idealna książka na czytanie w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie jestem w trakcie czytania "Jesteś cudem. Bóg nigdy nie mruga" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Browna, ale "Początku" jeszcze nie czytałam. Stoi jednak u rodziców na półce, więc prędzej czy później po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Let's read! , Blogger