lipca 17, 2021

MID YEAR BOOK TAG #2021



Cześć,
w związku z wakacyjną atmosferą przychodzę dzisiaj do Was z książkowym tagiem, w którym odpowiem na różne pytania dotyczące książek przeczytanych w pierwszym półroczu 2021 roku.

1. Najlepsza książka tego półrocza?

Ciężko jest mi opisać, co ta książka robiła z moimi emocjami. Zapraszam do przeczytania recenzji, którą na jej temat napisałam - tutaj


2. Najlepsza kontynuacja serii?


    Uwielbiam i z niecierpliwością czekam na kolejne tomy!

3. Nowość, za którą chcesz się zabrać?

    Nie potrafiłam się doczekać, kiedy przyjdzie do mnie ta książka. Bardzo jestem jej ciekawa :) 

4. Wyczekiwana premiera na drugą połowę roku?


    Nie śledzę za bardzo nowości książkowych, ponieważ dalej jestem na etapie wracania do blogosfery, a poza tym wolę kupować książki w antykwariatach, a wiadomo, że trzeba na nie trochę poczekać :) Chociaż muszę powiedzieć, że jestem bardzo ciekawa Suszy Neal'a i Jarroda Shustermana. Zabisałam się nawet na BookTour z tą książką i wszystko wskazuje na to, że będę się mogła z nią zapoznać w drugiej połowie sierpnia :) 



5. Największe rozczarowanie tego półrocza?

    Kolor magii Terry'ego Pratchett'a. Po tylu wszechobecnych zachwytach nad twórczością Pratchett'a to troszkę jednak się rozczarowałam. Za dużo różnych przygód wciśniętych na dwieście stron - więcej w recenzji


6. Największa niespodzianka tego półrocza?

 

    Nie czytam książek z motywem drugiej wojny światowej, ale ta książka jest naprawdę świetna i mądra. Moja dłuższa opinia tutaj ;) 

7. Nowy ulubiony autor?

    Brak, aczkolwiek Coleen Hoover może pretendować do tego tytułu.


8. Najnowszy crush książkowy?

    Niestety, żadnego.


9. Najnowszy ulubiony bohater?

    Jak wyżej :)


10. Książka, która doprowadziła cię do łez?

    Nie przypominam sobie żadnej uronionej łzy :)

11. Książka, która dała ci radość?


    Nie wiem, co prawda, czy radość, ale taki wewnętrzny spokój i przyjemność z czytania. Bardzo mi się podobała ta pozycja. 

12. Najładniejsza okładka książki kupionej w tym półroczu?



    Nie potrafiłam się zdecydować. Najwyraźniej moja wewnętrzna okładkowa sroka nie potrafi oprzeć się okładkom ze złotymi elementami.

13. Książka, którą chcesz skończyć czytać w następnym półroczu?

    Starałam się je omijać, ale zalew pozytywnych opinii i tak do mnie trafił, więc nie mogę obok tej serii przejść obojętnie.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Złodziejkę Książek, to jedna z moich ukochanych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam problem z takimi klasyfikacjami.
    A "Dżentelmena w Moskwie" z wielką ciekawością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chciałam poznać Kolor magii ... i teraz już chcę mniej.

    Bardzo jestem ciekawa serii J.K.R.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Let's read! , Blogger