maja 04, 2022

[4/2022] Podsumowanie miesiąca

Cześć!

Skończył się kolejny miesiąc. Nie wiem, jak Wam, ale mnie ten rok leci baaaardzo szybko. Jeszcze chwilę temu była zima, a teraz jest już wiosna w pełni, a co więcej - już nawet skończyła się majówka.
W każdym razie przychodzę do Was dzisiaj z podsumowaniem kwietnia. Czytelniczo myślę, że był spoko, zakupowo też.  

STOS

 

  • Niespokojni ludzie - Frederik Backman
  • Dziedzictwo t.1 - Christopher Paolini
  • Wiedeń - Marta Guzowska
  • Prawiek i inne czasy - Olga Tokarczuk
  • Baśnie Barda Beedle'a - J.K. Rowling
  • Życie Sus - Jonas T. Bengtsson
  • Morderstwo na plebanii - Agatha Christie
  • Hrabia Monte Christo - Aleksander Dumas
  • Niebo w kolorze siarki - Kjell Westö
  • Willa, dziewczyna z Mrocznej Jamy - Robert Beatty
  • Serafina i czarny płaszcz - Robert Beatty
  • It ends with us - Colleen Hoover
  • Smocza straż. Powrót zabójców smoków - Brandon Mull
  • Zaginione miasta. Gwiazda przewodnia - Shannon Messenger
  • Tokio Ever After - Emiko Jean
  • Ostatnie życzenie - Andrzej Sapkowski
  • Nowy wspaniały świat - Aldous Huxley
Książki z ilustrowanym wydaniem Gry o Tron są już u mnie jakiś czas, ale chwilowo mieszkają w mojej pracy, dlatego też ich nie odpakowywałam z folii zabezpieczającej. Do domu powędrują, jak będziemy się przeprowadzać do nowego, większego mieszkania. 

  • Gra o Tron - George R.R. Martin
  • Starcie królów - George R.R. Martin
  • Nawałnica mieczy. Krew i złoto - George R.R. Martin 
  • Nawałnica mieczy. Stal i śnieg - George R.R. Martin

Przeczytane w kwietniu 
O dziwo, kwiecień był także trochę audiobookowym miesiącem, ponieważ przesłuchałam aż trzy. Były to właśnie książki Brandona Mulla, które bardzo chcę poznać, a wersja do słuchania bardzo ułatwia sprawę i szybsze zapoznawanie się z tą serią. 

A jak Wasz kwiecień? Czytaliście czy odpoczywaliście? :) 

2 komentarze:

  1. O widzisz, "Gujcio" ostatnio wyświetlił mi się na Legimi, ale oprócz tego, że kojarzę tytuł, nie wiem o tej książce nic. Z lektury reportażu Guzowskiej o Wiedniu byłam bardzo zadowolona, to niezła gratka dla osób, które choć trochę znają Wiedeń i pokochały go od pierwszego wejrzenia ;-) "Prawiek" to już klasyka - dobra, stara Tokarczuk, z perspektywy upływu lat myślę, że coś łączy tę książkę ze "Stu latami samotności" Marqueza. Wiesz, że nie przeczytałam ani jednej książki A. Christie? Hm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i też trochę słuchałam audiobooków. "Gdzie śpiewają raki" i "Była sobie rzeka" to według mnie świetne książki. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Let's read! , Blogger