sierpnia 02, 2021

[7/2021] Podsumowanie miesiąca

    Cześć!

Jak już od kilku miesięcy - przychodzę do Was z podsumowaniem.

Na początek pokażę Wam, jakie książki trafiły na moje półki. 

  • Za zamkniętymi drzwiami 
    Ostatnio ciągle widzę książki tej autorki i bardzo mnie ciekawi jej twórczość

  • Czas żniw; Pieśń jutra; Zakon mimów
    Te książki już dawno za mną. Kiedy zobaczyłam, że są dostępne w antykwariacie nie umiałam się powstrzymać, żeby ich nie wziąć. Czekam na to, aż pojawi się tam czwarty tom :)

  • Wojna makowa; Płonący bóg; Republika smoka
    Czy jest ktoś, kto jeszcze nie słyszał o tej trylogii? Mam wrażenie, że już wszyscy ją czytali. Za mną już pierwszy tom, niedługo pojawi się recenzja.

  • Metro 2033; Metro 2035
    Bardzo znana trylogia, a ja jej jeszcze nie czytałam! Zastanawiam się tylko, czy nakład nie jest powoli na wyczerpaniu, ponieważ Metro 2034 (którego nie kupiłam) był dostępny za ponad 134 złote, a pozostałe dwa tomy po 12-13. 

  • Błękit; Ostatni
    O ile Ostatni jest jeszcze dość dobrze dostępny, to Błękit powoli staje się białym krukiem. Kiedy dowiedziałam się, że jest powoli coraz trudniej dostępny to nie wahałam się i zamówiłam. Zwłaszcza, że Historię pszczół oceniłam bardzo wysoko.


  • Dżentelmen w Moskwie
    Słyszałam bardzo dobre opinie o tej książce. Była dostępna za dwie dyszki w Biedronce, więc nie mogłam nie wziąć.

  • Chemik
    Kilka lat temu byłam zakochana w Zmierzchu, Intruza nadal mam na swojej półce. Jestem ciekawa, czy Chemik też mi się spodoba. No i kosztował jakieś trzy złote.

  • Dzikusy. Francuskie wesele
    Szczerze? Nic nie wiem o tej książce. Dostałam ją jako gratis do Błękitu i może, kto wie, spodoba mi się.

  • Battle Royale
    Na tę książkę ostrzyłam sobie zęby. Kiedy znalazłam za cenę poniżej 50 zł to nie mogłam się powstrzymać. Myślę, że za niedługo się za nią zabiorę.

  • Piekarnia Czarodzieja
    Nie będę kłamać, urzekła mnie swoją piękną okładką. Jestem już po lekturze, recenzja wkrótce.

  • Harda horda
    Wzięłam by była tania >.<
PRZECZYTANE w lipcu

    W czerwcu udało mi się przeczytać 17 książek, czyli 6495 stron, co przekłada się na ~209 stron dziennie.
    Już dawno nie udało mi się tyle przeczytać, pewnie częściowo jest to kwestia tego, że miałam dwa tygodnie urlopu i odrobinę więcej czasu na czytanie :) Był to też bardzo dobry miesiąc po względem potencjalnych ulubieńców. Już teraz powiem Wam, że przynajmniej trzy książki z powyższego zestawienia trafi do ulubieńców tego roku!

TBR na sierpień

  • Nevermoor. Przypadki Morrigan Crow
    Jestem już w połowie i bardzo mi się podoba!

  • Władca pierścieni - J.R.R. Tolkien
    Miałam już dwa podejścia do tej książki. Nie obiecuję, że przeczytam całość, ale mam nadzieję, że w końcu przebrnę przez Drużynę pierścienia.

  • Battle Royale
    Baaardzo mnie ciekawi.

  • Jeszcze do końca nie wiem, ale być może wezmę udział w Trójce e-pik u Sardegny. Was też zapraszam bardzo mocno!
Obietnica

    Wpadam w nałóg kupowania książek, a moc przerobowa się nie zwiększa. Powoli z stosu wstydu zaczyna się robić hałda wstydu, o ebookach nie wspomnę. Dlatego postanawiam do końca roku nie kupować książek. Wyjątek mogę zrobić dla "Nieposkromionej" Glennon Doyle, drugiej części z uniwersum Metra 2033 i pierwszych dwóch części o Robercie Langdonie, ponieważ chciałabym odświeżyć sobie książki Browna. Trzymajcie kciuki, żeby się udało. 

    Jak tam Wasze plany na sierpień? I jak wyglądał czytelniczo Wasz lipiec? Podzielcie się swoimi historiami :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy wytrzymasz w swoim postanowieniu ha ha. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynik mega , gratuluję! ,,Za zamkniętymi drzwiami" to mój ulubiony thriller, sztos! Tez znam ten nałóg.. Książki nieprzeczytane leża, dochodzą nowe.. Ale jak nie wziąć skoro taka promka w Biedrze :D Też się miałam ograniczać, ale no ciężko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo ciężko, ale spróbować się ograniczyć można :D No proszę, skoro ulubiony to mam nadzieję, że i mnie się spodoba :)

      Usuń
  3. Gratuluję, świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Meg Cabot bardzo lubię cykl "Pośredniczka" - obecnie do złapania tylko w bibliotekach, ale to jedna z moich ulubionych serii :)

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  5. "Za zamkniętymi drzwiami" trzyma w napięciu od pierwszej strony do ostatniej. Świetny thriller!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Let's read! , Blogger